CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 March 2011

for thE first timE..=)

macam tak percaya,akhirnya aku dah ada blog..semuanya gara2 nur ain anak pak cik amran merangkap kawan aku yang sangat lahhhh baik hati,lemah-lembut,caring bla bla bla...(banyak jugak yang aku tipu ni)hehehe...punya la susah aku suruh dia ajar buat blog tapi disebabkan contest yang dia nak masuk tu,sunggup buatkan aku blog..alahaiiii ain..kalau aku tolong pon belum tentu kau menang..hahaha..
tapi janji tetap janji, akan aku tunaikan  ia..cewahhhh...=p and for the first time jugak aku akan share semua yang berlaku kat semua orang..terima kasih orang yang cipta blogger.com ni..(^_^) haha..and at least aku dapat share apa yang ada dalam hati aku ni...nasib ko la keyboard asyik kene lenyek dengan aku lepas ni..hahaha..jangan boring ye baca blog aku ni..hihiihii..ok,enough for now,nanti sambung lagi, okeyy dear...=)



don't forget babe spread the LOVE..!!! xoxo..muahhh..

2 comments:

Adila :) said...

wahhhhhhhh! OMG! tak caya org batu kikir dh moden ade belog skrg.hehe.belog burung love2 laagi
bagus2, satu peningkatan hidup.haha
Happy blogging!

*kata follow, tak de pun laa

Anonymous said...

nur ain bt amran; hahaha.blog twit twit, ade burung kat blog dia. tgk la. spe yg ajar dia buat blog kan :)

Post a Comment